Alla inlägg under februari 2009

Av Yuki Yoursic - 17 februari 2009 14:49

lol.. tack alex för att du kom o tog hand om mig<3


men jag e så orolig.. så rädd.. jag vet int hur länge mitt skal håller mer.. snart brister allt... o nu sku alex o jobba .__.

sen far han till pojo.. ser han kanske på vecoslute..

Av Yuki Yoursic - 16 februari 2009 14:46

föst kommeralex och smakar på mina muffins xD o säger att dom smakar som köpta muffins 0____0''


sen kommer mamma o säger att du ha säkert köpt sån där  muffins mix :O

ALLA MOBBAR MINA MUFFINS! .__. *sob sob*


bara för att jag hittade min gamla kok bok xD o lagar utsökta muffins xD

Av Yuki Yoursic - 16 februari 2009 14:45

Anna e ännu på resa .___.

FYFAN va ja saknar henne .__.

hon va allti så social på msn o bdb >___<

o shoppingen <333

HON FÅR LOV O LAGA HEM SIG NU NU NU!!!

.____.


Yuki <3 Anna

Yuki saknar anna så myky .__.<33 

Av Yuki Yoursic - 16 februari 2009 14:43

bakade muffins :D sku bli cupcakes men vi hade ingen karamellfärg hemma .__. ( bilder kommer+ recept)


sen försökte du ta kontakt med mig <///3

men jag avisade dig.. för jag minns ännu vad som hände.. jag minns allt du sa... o jag vill int ha nått med dig o göra mer </3

Av Yuki Yoursic - 15 februari 2009 14:36

sen så hade aksu svårt o stiga opp på morgonen / dagen och sätta på datorn till mig xD
han ha plocka iär den så jaah. o.0 försök själv x''D
men nog fick ja opp han med xD sen så la vi oss i soffan och fortsatte se på beck avsnitten :D

sen blev jag mitt i allt yr och kännde mig spyfärdig så ringde efter pappa,
han kom o söka mig, och OMG VILKA NYHETER MAN FICK >____<''
nåja.. spy sku ma nväl ändå ha gjort.. men o hamna få chock med e en annan sak .___.
sen hände int nå resten av dagen egentligen ..

Av Yuki Yoursic - 14 februari 2009 14:34

ALLA SOM LÄSER SKA HA EN BRA VALENTINE <333 


iLY <33333
fick rosor och fick en annan sak av alex <333
älskar dig så mycket <3

sen så började vi se på
filmer <3333
jalla jalla <33 beck såg vi 1 -2 avsnitt xD sen somnde både jag o alex i soffan xD
sen har jag inget minne av att jag förflyttat mig till sängen xD men jag vaknade upp där i varje fall o.0
o förlåt aksu att jag väckte dig flera gånger under natten .___.<3

Av Yuki Yoursic - 14 februari 2009 14:32

Fixade bilden lite <3

Av Yuki Yoursic - 14 februari 2009 14:32

ilY Alex <3333
fan de va helt klart bästa alla hjärtans dag som jag haft <333

vi vaknade på morgonen och alex frågade om jag sovit gott o.0
* någå säger mej att han luggit o sett på mig när jag sovit nu igen xD*

sen satte vi oss i  soffan och såg på filmen ja köpte igår <3
den var helt weird o.0''

sen så hände int egentligen så mycket xD vi härjade o busade och såg på tv, bråkade med kattorna xD och åt o.0 FiSKPiNNAR<3
sen spelade vi Mario Party x'D

och sen gick jag och alex i Duschen<3
men han blev klar före mig och satte sig framför datorn.
och sen började problemen...
FUCKiNG MiNNEN<///3
men tur att alex var med mig<3

Presentation

Omröstning

Hur Hittade Du Min Blogg?
 Bilddagboken!
 Msn!
 Bloggkoll!
 Google!
 Slump!
 Ingen aning!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards