Alla inlägg den 8 februari 2009

Av Yuki Yoursic - 8 februari 2009 14:05

Yuki <3 Alex
-känner för i skriva av mej lite, läs om ni vill "the story of Yuki and Alex-

plus att jag int minns vad som hänt den här dagen..

Den 18 april o8 satt ja på fyssa timme och gjorde uppgifter.. o fick mitt i allt messon av nån helt random.. som frågade om ja ville gå på bio samma kväll, ja fick panik och frågade om jag fick ta med en vän, och det fick jag. så messade sandra o skrev att hon o jag måddes på bio idag  xD
så gick det till kvällen och jag tänkte avboka allt, men sandra tvingade ändå med mej, o vi gick mot bion och där  stod du med din vän,och de var dödstyst.förutom när sandra försökte få mig och prata med dig <3 och vi gick in, och bion började, jag o sandra satt o fnissade och på nått sätt hamnade jag och sandra mellan Dig och Din vän (don't ask me how ) och vi såg på filmen och sandra knuffade mej hela tiden mot dig och sen lade jag mitt huvud på din axel och du "besvarade" det med att luta ditt huvud mot mitt <3
sen när bion var slut gick vi omkring och härjade i stan och Sandra gick o skrek " Jag såg nog va ni höll på med i Bion" högt och ljudligt xD sen satt vi ner oss och vi satt o prata och Du satt o värmde mig för att jag frös<3 sen försökte vi få en katt o dricka beylis ( nej ja vet int hur de stavas xD ) men det e en helt annan historia xD sen stod vi vid Matilda och jag hade tappat mina nyklar och telefon och allt, o sen skuffade ja till sandra och då sa hon att hördu du har de sista kvar ännu när du o din vän började gå hemmåt, och så kom du tillbaka och du lutade fram och kysste mej *dog*
o den blev helt fail xD och sen fick du brott efte rdin vän eftersom han int ens märkt att du kommit tillbaka, och jag o sandra cyklade hemmåt och ja va helt förälskad i dig <3

och dagen efter skickade jag på morgonen " sori för att kyssen blev lite failad, men jag tror jag e helt förälskad i dig :$" och fick som svar " jag kan int sluta tänka på dig, jag e helt enkelt galen i dig <3" fyfan vad mitt hjärta bultade ( de höll seriöst på o stanna xD ) o efter det har jag älskat dig så otrolit mycket <3 Du har sagt att du blev kär i mig när jag för första gången pratade med dig i skolan när jag hjälpte dig med byxorna ( den historien ska vi int heller gå in på xD) kalla det kärlek vid första ögonkastet eller vad du vill men jag älskar dig ännu <3 och kommer göra det för alltid <33 visst vi har bråkat mycket nu senare och så men det har gjort oss ännu starkare <333
sommaren var helt underbar med dig och skulle göra vad sm helst för o göra om den <3

Jag Cindy Lindroos Älskar Dig Alex Pyyaho for ever and ever <3

Presentation

Omröstning

Hur Hittade Du Min Blogg?
 Bilddagboken!
 Msn!
 Bloggkoll!
 Google!
 Slump!
 Ingen aning!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards