Alla inlägg den 12 februari 2009

Av Yuki Yoursic - 12 februari 2009 14:21

och sen när jag kom hem så började jag städa lite här hemma
 och resten av kvällen har jag cammat med Aksu och Sani <33
och sökt saker till mitt föredrag,

och nu ska jag gå i bastun^^ <3 och i morgon e de IA! 

OCH SEN E DE SPORTLOV! :D



Av Yuki Yoursic - 12 februari 2009 14:18

- Pupu <3 Elf -

Idag så for jag med 10 över 7 bussen till Karis xD
( vi började kvart över 9 x'D )
jag o chauffören hade dålig kommunikation.
han fatta int vad jag sa och jag fatta int vad han sa .
och då försökte jag på både finska och svenska -.-''
sen så väntade jag på att sani sku komma med tåget <3
sprang av och an under hela skite tills hon kom för o hålla värmen uppe . de va svinkallt i morse >__<''

sen kom sani hani<333 och vi åkade hiss upp på en bro och gick till butiken , där köpte jag och sani barnmat åt oss * billigt* och sen satt vi där och mobbade allt och alla . sen gick vi till skolan.

sen sku vi guida tenala grupp, och sani och jag fick novärsta gruppen -.-''
klaga it dom på de ena så va de fel på de andra o sen mitt i allt va de sani och jag som sku berätta allt satan om allt -.-'' *fick sånt nervfel att jaa.. lol*

sen när vår grupp äntligen försvann, så fic ksani massera bort mitt nervfel.
så låg i en stol och fick massage av sani hani<3 Tack <3
sen så hittade jag o sani 3 glitter sprayflaskor som troligtvis Irinas dotter lekt med dagen före o.0 <333333 *GLiTTER GLiTTER GLiTTER!*
sen så fick vi nå hand-behandling som jag glömt vad heter..

*doppade ner handen o nått som vi smält drog upp handen lät det stelna och verka en stund och sen drog man av det och sen hade man lena händer*

sen gick ditte och sa att det glittra så förskräckligt överallt o.0 *HOSTHOSTHOST* varför månne? xD jag har hela mitt hår fullt med glitter ännu och fullt i extensiona x'D

sen behövde int jag o sani göra nått så jag fick massage av sani och höll på o somna hela tiden xD<3 sen åkade jag 5 över 2 bussen hem I Think o.0''

Presentation

Omröstning

Hur Hittade Du Min Blogg?
 Bilddagboken!
 Msn!
 Bloggkoll!
 Google!
 Slump!
 Ingen aning!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards