Alla inlägg den 10 februari 2009

Av Yuki Yoursic - 10 februari 2009 14:13

ALLA SKA ADDA!

Yuki Yoursic @ Facebook
Yuki Yoursic @ Tagged

Lol Btw. när ja satt och åt så satt pappa o stirrade på mej, o så fråga ja
va fan glor du på då??
Ja jag har ett fittit humör allti här hemma..

så sa han att 
"jag ser på ditt hår, de e så fluffigt
       o.0''
och sen så sa han att

"det Ser tufft ut, hu ha du komi på o gå med det sådär?
*drar pannluggen åt sidan på mig''

och att han tycker att jag alltid borde gå med det sådär >__<''
sen tog jag ut extensionsen. och tuperade det ännu mer.
och då kom han o sa att
 
"woow, sådär ska du gå"

och igår sa han " du passar verkligen med håret sådär kort klippt"

OBS! han har aldrig sagt att jag nånsin passar eller ser söt ut i nått..
ALDRIG! så gissa vem som fått big suprise här hemma >___<''

Av Yuki Yoursic - 10 februari 2009 14:12

Dagen började skit, hann int fixa mig på morgonen, ingen smink, och behövde spy i bussen </3

Lol, idag hade vi först matta i ett förfallet klassrum.
under pausen for vi efter mina papper från klassrummet.
 o det hade varit vattenolycka för dom var helt weirda xD

sen hade vi finna. lol vilken timme
finns nog inget att kommentera .
bara att för mycket paus före finskan så sitter man i en trappa o säger *PLiNG!*
för varje människa som går förbi o.0<3

efteråt så spillde ja ut min kokis på golvet när vi vänta på att gymnastiken sku börja >___<'' *torka torka med handduken* och sen var det ett kryp där som ja o.0 mötte sitt öde tyvärr xD med flygande telefoner och rockar o.0

sen hade vi gymnastik xD och jag fick skriva provet då ^^
troligtvis en full 5:a :D <3

sen så hade vi styrketräning.
fyfaan vilken energi jag hade >____<''
fick hänga i ringarna o repen me ^^<333

Presentation

Omröstning

Hur Hittade Du Min Blogg?
 Bilddagboken!
 Msn!
 Bloggkoll!
 Google!
 Slump!
 Ingen aning!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards