Alla inlägg under januari 2009

Av Yuki Yoursic - 31 januari 2009 12:34

Kommentera gärna<3

Av Yuki Yoursic - 31 januari 2009 11:38

*långt inlägg*


Idag sku ja träffa anna  kl 11 utenför formis huset :D ja va nervös xD träffade henne senast på marknaden :O

sen kom hon^^ o hon steg ut och drog ut en stor påse åt mej xD de va kläder som hon o hennes syrra sökt upp åt mig :D <3


sen så gick vi först till seppälä, där så köpte vi inget xD

sen gick vi till kungsgatan, och där  gick vi först in i lindex, där testade Anna en ljusblå t-skjorta den va ganska fin :) men hon köpte den int xD

+ att de va fullt me småbarn där, som försökte låsa in oss o.0


sen for vi ner till Exact :P ( hade ett 50 euros presentkort dit)

där hittade jag en huppari och 1 tiger t skjorta ( dom köpte jag )

och så när ja sku betala sa hon i kassan " ajjaa, så du har ett presentkort" haha, sku it anna ha distrahera mej med nå annat så sku ja ha sagt att "jaa, it sku ja annors handla här" xD


o sen for vi ner till bimbo :D<3

där hittade jag en piercing som ja kan använda till kundmottagningen ( om ditte godkänner den  )+ death mints


sen så sku v ifara ner till apoteket men de va stängt , så vi for o se på prislistorna till kina restaurangen, sen beslutade vi oss att fara på café istället :D<3 där satt vi o prata länge.


sen for vi till "porrbutiken" fun spot fun shop elle rva den nu heter xD

där köpte ja en Svart vit playboy mugg :P

sen sku vi till leksaksbutiken men de va stängt, så vi for till wild shoe istället, sen sku anna till exact igen, men d eva stängt, så vi tänkte fara o se på smycken, men de va o stängt, så vi for in i bokhandeln en stund o.o

sen for vi till lindex igen xD


sen for vi via matilda efter drickor, så for vi via prisses efter mat och gick mot säästö pörssi medan vi åt. sen när vi kom dit så började "problemen" xD först så stod anna o mobbade alla mjukisdjur hon bara hittade och spelade på en synt. sen så började hon böka bland kläderna, o sen sku hon upp på en pall o se på käder o då börja allt xD vi stod  säker to skratta i 20 min o.o o ja kunde int ens stå ordentligtxD sen hittade hon 3 t skjortor xD o jag knep den svarta av henne xD sen så kom hennes mamma o hon åkade hem<3 tack anna för en underbart rolig dag<3


( bilder kommer )

Av Yuki Yoursic - 30 januari 2009 22:48

ida va vi lediga...

 lol kanske komemr på nå o skriva senare..

Av Yuki Yoursic - 29 januari 2009 22:11

de va ju för ca nån vecka sen som en helt random kommenterade min youtube xD
att alex va snyggare när hon va ihop med han, när han hade ljust hår etc xD
IDAG FICK JAG SVAR xD o hon frågade vem jag var -.-''
o sen mitt i allt hade hon int skrivi nå åt mej o.0

o sen så bad hon mej fråga alex om ett tovö läger och att dom bara var ihop i några veckor o att han hade en gul fotis skjorta xD ( jag har sett hans gula fotis skjorta xD o jag kan aldrig ens tro att alex rymdas i den xD kanske när han va3 år elä nå x'D

men anyvay xD sen så svara alex att han int minndes nått av ett sånt läger xD + att han int ens minns att han sku ha vari ihop med nån några veckor på sommaren när han varit runt 10-11år xD
o så skrev hon igen att  "och han va så mycket snyggare när han var ihop med henne ;) " xD

så jag svarade helt bara : EXACT NÄR DOM VAR IHOP ;)
så jag skrev att omg,, LOL så bra relation dom måsta ha haft när ena int ens minns nått av det o.o

då blev hon sur o sa att det var hennes vän som varit ihop med han o.0''
så ja fårgade hur det tog slut d.. ifall alex sku ha kommit ihåg då xD men de fick ja int tydligen veta xD o så frågade vad hon hette xD o det VISSTE HON INT! x''D
bra vänner dom måsta vari x''D

o då blev hon ännu surare o.o *jag lyckas alltid göra människor sura* xD

sen så råkade ja skriva att någå fel måddes hon eller han gjort eftersom jag o alex varit ihop i snart 1 år ;) <33 ( bara för o fittas med att hon skrev hjärta till mej med -.-'')

o nu har ja int fått svar av dom mer x''D
Yuki <3 fittas med 8or som tror dom e någå bara för att en av dom VARIT ihop med alex x'D

Av Yuki Yoursic - 29 januari 2009 22:02


Idag tyckte ditte att vi sku sminka 2orna xD mn 2orna ville int xD
* Tur* så vi fick göra oljebehandling på en 2a xD förutom jag som blev
par med Amanda :D <3
fick hjälp av Nina när hon oxo blev utan par :P

sen va de meningen att vi sku sminka varann xD så hade ditte sagt xD
så sani o ja satt i salongen o väntade på att ditte sku koma xD

sen efter ca 10 - 15 min om int mer xD säger en 3a till oss att ditte var i klassrummet och hade lektion med oss xD o så for sani o ja dit xD o då sa ditte att hon int ens märkt att jag o sani var borta o.o''
o då sitter både jag och sani längst fram x'D

sen fick vi våra platser i salongen 0.o
KUNDMOTTAGNINGEN BÖRJAR PÅ TORSDAG! och jag vill inte .___.
*nervös redan*

sedan satt vi bara i salongen typ xD och sen så for ditte o prata med 3orna xD o då satt vi o diskutera om vi sku kuna fråga om fredan sku va ledig xD o så när ditte kom så hade vi förslag om att få ledigt o göra ett hemarbete, men Ditte visste int vad vi sku göra xD så vi fick ändå fredan ledig xD

sen sprang jag o sandra till bussen x'D fick plats brevid amanda<3 och sen satt jag brevid Sandra och sengick jag hem med Sandra xD

Av Yuki Yoursic - 28 januari 2009 22:00

idag så förstörde vi mitt hår...

de e typ 5 cm.. sen mitt i allt e de min vanliga längd igen <//3

ångrar såå...


men före de sku vi göra en föning på en 2a.. var par med jennifer..

de gick ganska bra.

Av Yuki Yoursic - 28 januari 2009 22:00

idag så förstörde vi mitt hår...

de e typ 5 cm.. sen mitt i allt e de min vanliga längd igen <//3

ångrar såå...


men före de sku vi göra en föning på en 2a.. var par med jennifer..

de gick ganska bra.

Av Yuki Yoursic - 27 januari 2009 21:34

Idag så började vi 10

för finna läraren va sjuk (Y)

sen hade vi störd matta...

och sen slutligen hade vi wannabe gymnastik..

sen slutade vi... 2 fittans timmar...

( ja jag e på ett helvetes humör när ja skriver de här)

Presentation

Omröstning

Hur Hittade Du Min Blogg?
 Bilddagboken!
 Msn!
 Bloggkoll!
 Google!
 Slump!
 Ingen aning!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards