Alla inlägg den 20 januari 2009

Av Yuki Yoursic - 20 januari 2009 14:12

"han va så myky snyggare i ljust hår som han va nä ja ble in love me han o vi va tisammans.. vi var små men det räknas...<3 "


o så ha de skite börja med... nu e de nått fittans ex som tagi ontakt med mej på youtube.. o alex vet int ens vem de e -.-''

o att hon ännu till skriver HJÄRTAN till mej o de så voi no vitto.. vadå rädd? nej ja älskar bara alex mer än nått annat... han e mer värd än mitt liv.. så såklart e ja rädd o förlora han.. 
o så skickade alex mitt i allt o fråga omhan kund ekomam till mitt. o så frågade han om ja va sur över nått. så skicka ja de där hon skrev.. o så kom han hit.

 o han kännde int igen henne...

sen började vi se på film <3 och hade det mys pys <3
tur att allt löste sig<3

Yuki <3 Alex

o alex mobbade yuki för att ja började gråta i slutet av filmen xD
NEJ JAG GÖR DET INT OFTA x'D men fy fan xD de va så rörande x''D
o alex bara låg o såg på mej o började skratta o sa att det bara var
en film o.o''

Av Yuki Yoursic - 20 januari 2009 14:11

- Gick hem med Sandra -

vi for via Gigantti/elgiganten och hon  köpte en rosa mp3 spelare xD
på förpackningen var det en prinsessa 8D så hon tyckte d eva pinsamt o köpa den xD 
jag köpte en film xD 10 000 B.C xD

Av Yuki Yoursic - 20 januari 2009 14:10

första timmen idag var finska xD it sux x__x''
men timmen va helt ok..
 bara för att sani hani fick sitta brevid mej <3

sen sku vi ha gymnastik med både bygg OCH kock...
pojkar pojkar o mer pojkar >__<'' + några få flickor xD
men vi sku ut o gå xD så sani o ja for ut o gå xD o vi filmade tillika xD
* finns på youtube *
sen så gick vi o härja i stan typ xD o jag köpte 2 solfjädrar xD  från leksaks affären xD och sen så skulle d eva mat direkt efter gymnastiken xD så jag o sani for till mat butiken efter kyckling lår xD FY FITTAN VA GOTT xD o sani måddes gräva ner mina ben i snön o.o''

sen så hade vi matta prov xD nej herrigud xD ja fråga int om d eva lätt eller svårt xD för jag slog bara in talen på pappret och tryckte på = xD







Presentation

Omröstning

Hur Hittade Du Min Blogg?
 Bilddagboken!
 Msn!
 Bloggkoll!
 Google!
 Slump!
 Ingen aning!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards