Alla inlägg den 1 januari 2009

Av Yuki Yoursic - 1 januari 2009 11:22

de nya året har int alls börjat bra...

först så var ja 5cm ifrån att bli träffad av en raket boll,

jag kännde hur värmen o trycket for förbi... 5 cm från mitt ansikte...

Great.. sen så såg man lit suddigt resten av natten, o sen mitt i allt får man andnöd.. jag fick int luft för 5 penni, och alex var nära o ringa ambulansen..

när ja hosta så fick ja blod smak i halsen o i minnen , och jag testade alla jävla möjliga medel som vi har hemma som ska rensa halsen från allt...


sen fick ja upp halsen lite så fick no lite luft i varje fall.. sen låg alex o ja o såg på tv tills klockan var 4..

o sen sovde vi till ca 11-12 och sen så  blev jag o mina föräldrar o bråka...

o sen for mina nerver o j låg säkert o grät 1 timme.. tycker synd om alex som måddes va med om de... sen så prata int pappa med mej resten av kvällen,, men mamma kom o sa att ja kund fara i bastun om ja ville, for ensam utan a lex så ja sku kuna få vara i fred o tänka o fundera...


sen när ja kom ur bastun så spelade alex gh, men böt sen spel till Super smash bros eller vad de nu hter, o de spelade vi från ca 7 tiden till 5 tiden på morgonen. då sku vi "sova" så att mina föräldrar sku få fara på jobb...


Presentation

Omröstning

Hur Hittade Du Min Blogg?
 Bilddagboken!
 Msn!
 Bloggkoll!
 Google!
 Slump!
 Ingen aning!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards