Alla inlägg den 3 januari 2009

Av Yuki Yoursic - 3 januari 2009 22:10

voi no herregud o.o

det finns irriterande människor ibland >__<'' o de e sånna som ALLTID ska ha rätt >__<''

*bilder kommer i morgon* annars finns ALLT på bdb


www.xWakeMeUpInside.bilddagboken.se


OBS du måste va inloggad för o se den,  eller be om lösenordet!

Pusi pusi // Yuki

Av Yuki Yoursic - 3 januari 2009 10:19

fedt tråkig dag.. steg upp halv 7...

testat piercings... gråtit.. och brutit mot nyårslöftena redan...

Av Yuki Yoursic - 3 januari 2009 09:50

omg.. kan int fatta att ja bara sjunker lägre o lägre, snart mår jag så dåligt som jag mådde för ca ett år sen... o om jag faller så lågt så hamnar ja in på psyket... igen... nice... jag orkar int må såhär mer.. trodde jag mådde bra igen.. men nu ha allt rasa igen.. o nu kommer jag int upp.. och ingen kan hjälpa mej... varför kan int jag få bara skita i allt?!


allt jag ändå gör e förstör o sviker o sårar...

SÅ FUCK IT ALL!

Av Yuki Yoursic - 3 januari 2009 07:42

I'm So Tired Of This Shit...

Why Can't It Just Stop </3

I Want It To End...

And I Shall Make It End!


OMG!, jag mår bara värre o värre för varje dag som går...

Jag orkar int med den här skiten mera!

vad ja än gör så hatar nån mej för det!

voi no vitto, igår blev jag o strida med en vän.. eller snarare en fd vän..

bara för att ja skrev exakt vad ja tyckte...


"nå stick då ja ork it mera"


Det var dom sista orden du sa till mig...

Nej jag orkar int heller må såhär. men de e fan int mitt fel... men snart e allt över.. snart behöv ingen jävla fitta bry sig om mig mer!!!

Presentation

Omröstning

Hur Hittade Du Min Blogg?
 Bilddagboken!
 Msn!
 Bloggkoll!
 Google!
 Slump!
 Ingen aning!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards