Alla inlägg den 17 januari 2009

Av Yuki Yoursic - 17 januari 2009 23:45

hahaha xD godnatt dudes xD eller nått xD

fått 530 bevakare på bdb :* <333

O BTW!!!! 

KOLLA IN DERAS BDB!

Yume-Teriff @ bdb

och kolla på deras Youtube filmer!

rösta på 2 st t-skjortor:
http://www.youtube.com/watch?v=a3xS3KRdN38&feature=channel_page

3 av deras andra filmer:

http://www.youtube.com/watch?v=lPLqZ8uLM04&feature=channel_page
http://www.youtube.com/watch?v=tQo_Iv8j-eE&feature=channel
http://www.youtube.com/watch?v=p6Ydn4L-GbE&feature=channel

och kolla in deras hemsida!
www.Ji-style.se

Av Yuki Yoursic - 17 januari 2009 23:17

Jag har blivit utmanad av Pjumas <3

4 av mina favorit program:
Beauti and the geek

Simpsons

Top Model

Scrubs

4 saker jag gjorde i går:
hade 3 timmar skola

laddade ner en film

ringde efter ambulansen åt pappa o hade panik >___<

hade sex med alex ( kom int på nå annat x'D )

4 saker jag ser fram emot:

Sommarlovet

att få ett bättre självförtroende och int gå o va rädd för allt ( de märks int mej ja e sån)

vara med sani en hel dag ensam <3

pierca mej själv mer och andra^^

4 favoritrestauranger:
Prisses ( hahaha x'D)

McDonalds

HesBurger
Kotipizza

4 saker på min önskelista:

Börja må bättre o få ett bättre liv

vara med sani o alex

träffa massa folk från bdb :*

bli en piercare och frisör och fotograf

4 personer jag utmanar:
ALLA! xD

Av Yuki Yoursic - 17 januari 2009 23:06

idag så blev ja först väckt av mamma som sku till sjukhuset...
sen kom min brorsa in o lekte väckar klocka -.-''

o typ skakade om mej o drog i mej tills ja steg upp -.-''

O HAN SKA FÖRESTÄLLA 8 ÅR ÄLDRE ÄN MIG?!
sen så ville han att vi sku fara till karis av o an..

för o se om dom hade en Mag trimmer där ( dom hade en kvar) o sen köpte han.. o sen så testade vi den här hemma o aj aj min mage x'D
sen ha ja spelat datorspel.. men tröttnade på det .___. o sen så har ja rensat datorn xD
lite på 4000 bilder borttagna nu xD på allt satan x'D


sen så har ja redigerat bilder xD o sen har ja även ritat av bilder  :D bilder kommer kanske i morgon :P just nu skickar ja porr porr med sani xDo e hög på kokis x''''D

Presentation

Omröstning

Hur Hittade Du Min Blogg?
 Bilddagboken!
 Msn!
 Bloggkoll!
 Google!
 Slump!
 Ingen aning!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards