Alla inlägg under mars 2009

Av Yuki Yoursic - 31 mars 2009 12:26

Sen när vi kom ti eknäs me bussn så for ja ti Aksu <333
va ungefär halv 2 där ( ungefär )
hos han busade ja med Miuku ( som int alls gillar mig mera xD )
och så såg vi på Tremors 4an men vi hann it se hela eftersom aksu sku på skriba möte o.0''
fick skjuts hem o började städa lite i rummet. ( unbelivable )
Sen såg ja på simpsons Cd o Somnade -.-'' sen kom aksu till mitt <333 o sen låg vi o såg på Simpsons o halft sovde <333
Älskar dig så otroligt <333 1 års dag om typ 2 veckor :O<33

sen fick jag ett spel av aksu :P O DE EHANS FEL ATT JA BLIVIT BEROENDE AV SPELEN JA FÅTT AV HAN xD så svarar it ja på Mese så vet ni varför xD

Av Yuki Yoursic - 31 mars 2009 12:25

Idag man först matta... räkna ut volymen på saker..
= LEKTE MED PISSLJUMMET VATTEN! -.-''

sen så hade vi finna.. fick ut prove. Hade 2 i det. (Y)
sen gick vi igenom de. sen översatt vi en text. Halva texten.. sen lekte vi med magneter. sku bilda meningar på finska.

sen hade vi gymnastik o vi hade evighets koddboll o lag koddboll.. vi sku behöva vara nååågra fler i gymnastik gruppen >__<'' vi va 3 mot 3 i lagen xD vi spelade i typ 20 min (?) sen satt vi o prata o sen så slutade vi. åkade i bussen med Janni o Sandra.

Av Yuki Yoursic - 30 mars 2009 12:18

idag så började vi 10 o.0
var i skolan 2 timmar heelt i onödan eftersom vi int gjorde ett piss >__<
sen var d emat, o sen så tvättade ja Sanis hår. Sen sku vi ta tid hur länge det tog o permanenta ett vanligt långt hår, det tog ca 1 timme för mig o.0 ( 1 timme o 32 sekunder xD )  o sen så sku vi visa de åt ditte o sen for ja o sani o sitta i salongen o vänta på att Ditte fick tid med oss >__< fick dra slingpapper åt Jessica elä va hon  nu hette från 2an :P dom gjorde nått me nå finska kunder xD sen så sku vi föna ett hår och sen fick vi sluta o.0


Drog till Aksus efter skolan o där såg vi på 2 filmer o.0 Tremors eller vad dom nu hette x'D
sen så kom ja hem o nu e ja overjoyed för att Jonte ha fixa så vi kan camma igen xD <33333

Av Yuki Yoursic - 28 mars 2009 12:15

Vakna opp hos alex idk viken tid.
allt bara snurra o ja ville bara sov mer o mer.
sen blev kl. tydligen myky o alex ungefär drog upp mig.
så åt vi morgonmål, tänk att ja ti o med fick nå i mig :O
sen busade ja med Miuku o Findus.
sen drog ja hem typ 3 tiden idk..

Av Yuki Yoursic - 27 mars 2009 12:14

PARTY LIKE A FUCKING ROCKSTAR! <3

först va de partyyy 8D<33
sen blev de typ missförstånd elä nå mellan mig o alex >__<
( han var inte med på festen, o han gillar it när ja dricker)
så ja hamna fara hem o sen så for ja ti alex övernatt <3

vi såg på pink panther tror jag xD

Av Yuki Yoursic - 27 mars 2009 12:11

- Tvingades Till HVC på Matpausen -

där fick ja först tala me en läkare
 - hon kunde int svenska ordentligt o hon ställde underliga frågor-
sen så sa hon att hon sku ta 3 prov, YEAY!
första ggn ja va på nått sånt där skit o hon kund it berätta va hon gjord elä nå,,
undersökningen gick skit ja låg o grät för att ja int visste vad hon höll på med + att de tog sjukt som in i helvete >__< 1 sprov skrapades 2 provet idk sjukt to de>__< 3 borstades. kändes it alls >__<

sen sku hon kolla storleken på min livmoder o.0 o de va så obehagligtatt ja spände mig så att hon it fick reda på hur stor den var x'D sen skicka hon mig till labben o.0'' o hon lovade att ja itn sku mådda sta blodprov >__<

sen kom labbisen läkren ofrågade vilket prov ja ville göra först blodprove eller urin prove o.0'' *PANiK*
så s ahon att vi gör urinprove då, så ja sto o grät på wc o plnareade o springa därifrån för blodprov e de värsta ja vet :'O sen så gick ja ändå tibaka.. o så började hon putsa o ha sig o hon märkte att ja va nära o få panik ( igen)  o så sa hon att ja sku tänka på nått trevligt o sen så stack hon o fumlade med behållaren så att d etog längre tid o ja satt o skaka o gnydde typ o.0'' *OKONTROLLERAT*
sen fick jag fara därifrån..

o de där helvete sluta it blöda så 2 timmar senare svimmade jag på praon >___< o 2 timmar eftr de svimmade jag igen för att de ännu blödde..>__< 

Av Yuki Yoursic - 27 mars 2009 12:10

- under praon så  fick jag typ plocka upp 2 stora fittans lådor med färger vetyn o annat frissa juttun >__<

sen fick ja göra ett iQ test o sku få ihop en låda xD de gick ganska snabbt nog xD
sen så svimmade ja 2 ggr o.0 <3333
sen fick jag typ städ jobb hos en kund så om ja far dit o städar får ja typ money 8D<3
sen fick ja städa mer på praon >__<

sen fick man veta jävligt trävliga saker bara nä rman springer in i en på wc.n  .___. <333

Av Yuki Yoursic - 26 mars 2009 12:08

ViTTo TRoR MiN KAMERA BLEV i SKoLAN!!! o FåR iT DEN FöRRäN På MåNDAG!!!
SATAAAN !
efter skolan drog ja till aksus <33333
där såg vi på Pink Panter Avsnitt <3333
sen somnade aksu före på mig xD
och sen väckte hans morsa oss o sku ha oss o äta.

Min katt allergi va it så jävlig idag >__<
den har varit jäffligt myky värre >__<

KOMMENTERA MINA BILDER PÅ BILDDAGBOKEN!! <3 

Presentation

Omröstning

Hur Hittade Du Min Blogg?
 Bilddagboken!
 Msn!
 Bloggkoll!
 Google!
 Slump!
 Ingen aning!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards