Alla inlägg den 5 mars 2009

Av Yuki Yoursic - 5 mars 2009 18:52

Idag så har vi haft kundmottagning.
Blonderade Slingor Åt amandra med Olah.
Klippte ett dockhuvud ( som int va mitt märkte vi sen ) snett ( kort fram o långt bak )
sen klippte ja "fritt" mitt hela dockhuvud,
testade alla saxar jag hade + kniv. det va najs :D
sen drog jag ut slingor genom slingmössa.
AJ AJ AJ vad ja led med henne . de måst göra nå fruktansvärt ont!

sen så när man va o äta, så när man satt ner sig i ett bord.. gissa vad.. mitt i allt flyttade boysen därifrån ofc.. o plötsligt minns man varför man int äter i skolans matsal..
sen bar vi ner mat till salongen ( jag bar brickan) och de va snöbolls krig utanför >__<
o vad hör man när man går jo " PRiCKA BRiCKAN!" men dom träffade int den xD
bra sikte (Y)

sen åkade man buss hem o Snyggot va på bussen <3

sen har ja pratat med snyggot, mia, tomppi, alex och sani hani på Msn <333
och gåt igenom lite piercings, sammanlagt 31.60 euro xD *valde bort lite*

Presentation

Omröstning

Hur Hittade Du Min Blogg?
 Bilddagboken!
 Msn!
 Bloggkoll!
 Google!
 Slump!
 Ingen aning!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards