Alla inlägg den 25 mars 2009

Av Yuki Yoursic - 25 mars 2009 12:03

Vitto idag skulle vi ha föredrag >__<


först föredrag,

 sen vänta i ca 1 timme sen fortsätta med föredrag,
sen så klippte vi o sen for ja via bibban o där träffade jag  han ^^<333
stod o talade med han en ganska lång stund nog :D
it was so fucking fun^^<33 o ja ha sakna han så mycket :'O<333
sen ringde ja efter skjuts
>__< <3


föredrage gick väl som de gick >__<

Av Yuki Yoursic - 25 mars 2009 12:01

" Jag ska skjuta " sto de på en wc i EHS skola idag, och skolan tömdes..

EHS e min förra skola, o Alex går där ännu.. (YY) bra o veta att man kanske måste gå o va oroli att inget händer med alex.. o med några andra därifrån..

TROLIGTVIS e allt bara på skämt.. men skolan tog det på allvar o tömde skolan o ringde efter polis så poliserna ha vari o genomsökt skolan. de kom på radio o allt men tydligen så sa dom lite fel i radion..

o får ja vaa helt ärlig.. så tror it ja att nån e KAPABEL att göra de från ehs.. int en ända..


-Jokela (Massaker)
- Kauhajoki ( Massake rinte ens ett år efteråt)
- Hot över hela finland o skolor stängs, ( kort efteråt )
- Hot i finska karis skolor ( skolorna stängs)
- Hot i Yrkkis ( skolan jag går i)
- Massaker i tyskland ( för exakt 2 veckor sen)
- Idag Hot i Ekenäs Högstadie. ( skolan töms o stängdes för dagen)

voi voi .__. * vet int ens va ja ska skriva >__< *

Presentation

Omröstning

Hur Hittade Du Min Blogg?
 Bilddagboken!
 Msn!
 Bloggkoll!
 Google!
 Slump!
 Ingen aning!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards