Alla inlägg den 6 mars 2009

Av Yuki Yoursic - 6 mars 2009 18:52

- 3dje Prao Fredagen -

Idag så har jag fått Sopa golvet 5 ggr, och tvätta pyttsar och penslar och borstar.
sen har ja fått sitta o läsa, och varit social med ett barn o.0
sen så fick jag städa  Camillas kärra. omg, de va no säkert 1 kg hår i den >__<''
o sen så valde ja själv o sortera pemanentspolarna o allt annat i kärran.

Nu har ja 1 timme MatPaus.
sen tillbaka <3

bästa hittils idag var nog när det kom in en gammal gumma,

Hon: Camilla Hinner du fixa nu?
Camilla: nej!
Hon: Jenni , hinner du fixa??
Jenni: ja ska ha naglarna o torka först . sen hinners ja kanske .
Hon: *pekar på mig* HU LÄNGI HA HON JOBBA HÄR??
Camilla : hon e Prao här .
Hon: ajja, då våg it ja fa ti hon .

sen kom det en liten pojk på ca 4 -5 år, som var rädd för ungefär allt >___<
han stirrade weird på mej o.0

sen fick ja städa en kärra till.
diska, och sopa golv,

sen kom det en liten liten liten baby dit, som bara stirrade på mig xD
sen mitt i allt börja han skrika o.0'' I LOVE KIDS!

sen sopade ja golvet.. och sen fick jag fara hem, hon sku baramoppa klart och klippa ett hår till o sen sku hon o fara.

Presentation

Omröstning

Hur Hittade Du Min Blogg?
 Bilddagboken!
 Msn!
 Bloggkoll!
 Google!
 Slump!
 Ingen aning!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards