Alla inlägg under mars 2009

Av Yuki Yoursic - 17 mars 2009 19:31

Idag hade vi först matta, YEY *not*
sen finna prov. *hoppas jag blev godkänd*
Sen hade vi gymnastik, vi hade sähly ( innebändy ) och de gick ganska bra förutom att min hals slog fast >___<''
sedan fick vi våra hälsokunskaps prov,
och jag hade 20 poäng av 21, och fick en 5:a.

sen åkade ja hem med hangöbussen och såg Win på bussen <3
och sen gick ja hem i slasket med sandra xD

Av Yuki Yoursic - 16 mars 2009 19:27

Nu ha vitto min morsa fått reda på att ja kanske e gravid o..
kommer tvinga mig till hälsocentralen.. o alla som varit med mej till hvc vet att ja endera brukar svimma eller spy ( nära ibland)
när ja går in dit för ja klarar it av o vara där..
hoppas att alex följer med isånafall...

..

Av Yuki Yoursic - 16 mars 2009 19:24

Lol.. Tar man ut tillräckligt över Printern så börja den funka igen xD
Ledig idag med btw o.0'' Skit i bilden med btw xD

jag vet int seriöst vad ja ska skriva mer o.0''

STÄLL EN FRÅGA! <3

Av Yuki Yoursic - 15 mars 2009 19:22

någå satan vill it att ja gör de där fittans föredrage..

Först så ha de radera ut alla text document med info 3 -4 ggr.
sen ha de radera allt när ja börjat skriva på helvette..

nu idag började ja om IGEN!
o nu funkar it printern. så ja får it ut nå helvete..

VITTO KOMMER JU ALDRIG FÅ DE HÄR SKITE LAGAT!
de vägrar sammarbeta på någå sätt..

Av Yuki Yoursic - 15 mars 2009 19:20

SKICKAT PIERCING LISTAN TILL MIA NU! :D
sen blir de nya piercings :D Industrial, och höftpiercings + mer i örat åtminstone ^^ kanske  4 till i napan o.0 <3 sku hjälpa Anna med me någå xD <3  Får d ekanske den här veckans fredag eller någå lite senare :D Mitt blev sammanlangt ca 30 euro xD ( 30,58)

Beställde:

2 stavar ( 45* )
2 stavar ( 90* )
1 Tång ( sax version)
5 nålar ( 1.2mm och 1.6 mm )
4 Koner ( 2 silver 2 svarta )
8 Bollar
4 Stavar ( labret )
3 st barbells ( 2 bollar och 1 koner )
1 Nosering

Av Yuki Yoursic - 15 mars 2009 19:18

~Kana-Nuudeli-Ruukku ~

Nom Nom för magen



Har varit till stan idag .____.''

Hahhaa. de går allti bra när pappa o ja ska köpa mat hem xD

pappa köpte goodis, jag 4 paket popcorn.

sen kom de en kärring som bara skrek o sku fota mig o.0''

sen hittade ja Kyckling nudel soppa elä nått åt mig >__<

den va ganska god o..0'

sen träffade vi nurmi utanför. (Y)

Av Yuki Yoursic - 14 mars 2009 19:16

de e min tur idag igen.. först hade ja sönder en spegel..
sen mitt i allt tappade ja hela min smink korg i golvet. YEY de ser bra ut nu..
hoppas kunna rädda de mesta..
sen tappade jag 1 stort glas oboy på min matta + över mig.
så min vita t skjorta e nu vit med bruna fläckar >___<''

o de ända pappa sa va typ, "wow ditt hår ser häftit ut. du borde gå med de sådär ute med."

nåja.. ser på svenska melodi festivalen och håller tummarna för typ, Måns och sen gruppen Danny e med i xD nånting MD hette dom xD ja jag följer NOGA med xD gillade Remixen xD
  satt o förstörde ett häfte just med.. som ja märkte att va ganska viktigt..

tror ja går o lägger mej så huset står kvar i morgon bitti..






...

Av Yuki Yoursic - 14 mars 2009 19:16

skulle börja / elä nått på mitt föredrag idag.. men de gick int hu ja än försökte..
ja va int på humör för nått och ja kund eint konsentrera mig över huvudtaget..
AND IT SUX!

vaknade vitto halv 5 i morse..och kunde int somna om..
 så mitt humör e lite skit eftersom jag int fått sova ordentligt..

egentligen så ha it nått hänt idag..
Alex ha jobba.. Pratat med Jonte o Jimmy<3
o sett på tv typ .____.
och knarkat Youtube..

även laddat upp 2 nya Youtube filmer!
go and check ALL my videos out!
Panicundpain @ youtube

Presentation

Omröstning

Hur Hittade Du Min Blogg?
 Bilddagboken!
 Msn!
 Bloggkoll!
 Google!
 Slump!
 Ingen aning!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards