Alla inlägg under januari 2009

Av Yuki Yoursic - 17 januari 2009 23:17

Jag har blivit utmanad av Pjumas <3

4 av mina favorit program:
Beauti and the geek

Simpsons

Top Model

Scrubs

4 saker jag gjorde i går:
hade 3 timmar skola

laddade ner en film

ringde efter ambulansen åt pappa o hade panik >___<

hade sex med alex ( kom int på nå annat x'D )

4 saker jag ser fram emot:

Sommarlovet

att få ett bättre självförtroende och int gå o va rädd för allt ( de märks int mej ja e sån)

vara med sani en hel dag ensam <3

pierca mej själv mer och andra^^

4 favoritrestauranger:
Prisses ( hahaha x'D)

McDonalds

HesBurger
Kotipizza

4 saker på min önskelista:

Börja må bättre o få ett bättre liv

vara med sani o alex

träffa massa folk från bdb :*

bli en piercare och frisör och fotograf

4 personer jag utmanar:
ALLA! xD

Av Yuki Yoursic - 17 januari 2009 23:06

idag så blev ja först väckt av mamma som sku till sjukhuset...
sen kom min brorsa in o lekte väckar klocka -.-''

o typ skakade om mej o drog i mej tills ja steg upp -.-''

O HAN SKA FÖRESTÄLLA 8 ÅR ÄLDRE ÄN MIG?!
sen så ville han att vi sku fara till karis av o an..

för o se om dom hade en Mag trimmer där ( dom hade en kvar) o sen köpte han.. o sen så testade vi den här hemma o aj aj min mage x'D
sen ha ja spelat datorspel.. men tröttnade på det .___. o sen så har ja rensat datorn xD
lite på 4000 bilder borttagna nu xD på allt satan x'D


sen så har ja redigerat bilder xD o sen har ja även ritat av bilder  :D bilder kommer kanske i morgon :P just nu skickar ja porr porr med sani xDo e hög på kokis x''''D

Av Yuki Yoursic - 16 januari 2009 17:11

"En Bra Dag Slutade Med Ambulansen!" 


hmmm.. kl varunt 6 o pappa föll ihop... o han slapp it opp.. o mamma ville ringa ambulansen redan efter 15-30 minuter... men pappa va envis o sa nej.. han sku opp själv... han e allti sån.. + att han hatar rent utsagt hatar sjukhus... sen så låg han i ca 3 timmar.. o då ringdes de efter ambulans...

o dom kom hit..  o ja vill eju se vad som hände o så .___. men sammtidigt så såg ja hur pappa led... så ja sto o försökte att int gråta >___<'' o pratade med Jimmy <33 och sani<333 på samma gång <3


först försökte dom lyfta upp han, men det gick int.. så dom gav han smärtstillande + någå annat, o väntade, usch usch  hu obehagligt de va o se dom sticka in nålarna.. de va samma teknik om man kasta pil.. samma rörelser med handen gjorde han >___<'' o de va mycket vätska dom spruta in >______<''


sen väntade dom , och försökte lyfta han igen.. o pappa fick rikit tårar i ögonen så som de gjord ont .___. så det gick int... sen så väntade dom lite till, men de gick int >__<'' så han for efter båren.. o sen lyfte dom upp han på den.. o förde han till sjukhuset..  han ha ringt hela natten o sagt att han velat komma hem.. han hatar verkligen sjukhus...


*berättade int alla detaljer o händelser*

Av Yuki Yoursic - 16 januari 2009 14:57

idag hade vi 3 timmars skoldag xD

ÄLSKA FREDAGAR xD<3


vi skulle klippa hår i 3 timmar xD och vi skulle klippa typ klippa på en ny "hårdel" så hamnade tvätta håret xD o de va no första gången som de int blev trassligt x'D men de blev skit sköljt för de typ fragga när ja drog kammen ignom de xD sen klaga ja på att de va snett o vint o så kom ditte o kollade o sa att de va ju hur rakt i bra som helst o.o''

ja har no fått snea ögon x'D


sen så slutade vi och ja for hem, och såg på film :D *fick ner en ny idag*

"En Galen Dag I New York"


o mitt i allt ringer alex o frågar om han kund komma till mitt :D <333 så han kom till mitt o vi såg på 2 filmer och myste o sen for han till papi, och jag fic ken jävla huvudvärk x'D men orka klaga ;) <3


och sen har ja knarkar på Facebook xD o mamma tvinga mej bli vän med min fd frisör x'''D ADDA YUKI YOURSIC PÅ FACEBOOK! :D

Av Yuki Yoursic - 15 januari 2009 14:30

Sminknings bild från skolan @ min bild 


Idag så va sani tillbaka, o yuki va rikit i esse xD satt o andades tungt o nervöst på bussen o var så att ja bara sku ha kuna skrika rakt ut x'''D

sen så va ja nära o börja springa till skolan när ja hoppat av bussen xD

JAH YUKI ÄLSKAR SANI HANI!<3333

o sen så hoppade hon typ på mej när vi va i skolan x''D

o vi sku sluta tidigare ida för att lärarn sku till läkarn xD så vi sku sminka varann xD


Sminka 2 par ögon + hel sminkning <333

SMINKNING IN MY FUCKING HEART!<3

även fast ja suger på de xD

*int e de lätt när jag knappt sminkar mej själv xD o mitt i allt ska ja sminka nån annan xD*


men de gick helt bra nog^^ i början va de skit svårt xD för Sanis hud smälte ihop med alla fäger ja testade xD ( brun, mörkare brun, ljusbrun, rosa, blått, vitt ) x''D så hade typ 5 -6 färger på ena ögat o 2 på andra ögat x'''D 1sta gången, sen fick jag en svart glitter av Ditte <3

så första paret : vitt botten och svart <3

2 paret: mörk brunt och ljus brunt <3

hela sminkningen : Guld hela och svart xD


o vi sprang hela tiden på wc xD o tvättade av sminket o gjord epå den andra xD it  was a WONDERFUL DAY!<3333

 sen så skulle vi borsta ut våra  rullningar och permanenten xD ena dockan sket ja i 100 % o ställde den i fönstret xD o sndra dockan så borstade sani med mej x'D TEAM WORK xD sen så hamna vi springa till bussen xD (Y)


 sen minns jag int vad ja gjorde efter skolan >____<''

Av Yuki Yoursic - 14 januari 2009 13:52

Idag när jag kom hem så hade vår dator int varit klar >___<''

så pappa sku plocka upp den när han kom hem.. o vem vet när det sku vara...


så jag la ner mej på sängen o åt på ett äpple jag köpte idag xD

* YUKI GOES WEIRD FÖR YUKI ÄTER VANLIGTVIS ALDRIG NÅGÅ NYTTIT EL HÄLSOSAMT x'D* o ja fattar varför  xD Fyfittan sån energi jag fick x'''D jag sto o hoppade i min säng -.-''


sen började ja plocka i mitt rum!!

UTAN ATT NÅN SAGT / BETT / SKRIKIT PÅ MEJ!

O_O'' yuki måste nog till läkaren xD för ja blir bara konstigare o konstigare xD alex höll med x'''D

städade på 1.5 timmar,*NYTT REKORD*

sen så kom pappa hem och han fck typ chock att han såg mitt rum o bara stod o gapa när han såg mej o.o''

*jah.. man brukar nämligen int se mitt golv  i vanliga fall x'D, och ja brukar städa 2 ggr om  året ungefär x'D*


sen så måddes jag koppla in datorn -.-'' varför e de ALLTID jag som ska vara den tekniska i familjen xD dom fattar intatt e de en färg, hitta samma färg o lägg i sladden eller tryck in den dit den passar o.o'' e de verkligen så svårt ?? xD


OMG... o bara för att jag varit borta ca 1 vecka, så ha de gått rykten om att ja tagi mitt liv 0.0'' </3

Av Yuki Yoursic - 14 januari 2009 13:35

idag orkade jag int vara hemma mer så jag for till skolan >___<''

i bussen så var ja nära o tappa min Ipod, den ramlade ner mellan sätena >___<'' o om int ja sku ha lagt ner handen ku ja ha tapp aden >__<'' sen skrev jag av matta prove i bussen.. läraren gjorde provet med svar o vi ska typ kunna det utan till xD


sen i skolan så hade vi nån som var där o sku se om frissan va hennes plats när hon tröttnat på det hon hade förut.. o vi sku göra olje behandling på varann, jag fick Amanda som gjorde åt mej o jag fick göra på den nya o.o

*FY SATAN SÅ NERVÖS JA VA NÄR JA SK UFÖNA HENNES HÅR xD*

jag brännde typ fingren hela tiden xD o sen så var ja nära o trycka fingret i ögat på hon x'D men hon var helt trevlig i rolig^^

 sen så permanentade vi korta hår, och ingen visade åt den nya hur hon sku göra, så ja frågade snällt om hon behövde hjälp ^^

*YUKI GOES SOCIAL MOT STRANGER* xD


sen så skickade jag till alex när klockan var 12 på dagen o skrev: " YEEEY nu e de 11 timmar till Sani kommer hem :D<3333"


Alex tycker jag e weird x'D men han älskar mig ändå ;)<3


sen när vi slutade märkte jag att ja fått ännu större skavsår på akillessenan .___. + rivi opp dom gamla >___<''

Av Yuki Yoursic - 13 januari 2009 13:22

 fick ingen sömna denna natt heller.. <///3

vittos migrän helvete.. o nu va värk medicinen slut med -.-'' </////3

2 natten som int man får nån sömn...

saknar sani hani o Alex o Emi så fittans mycket .____.

men sani kommer hem i morgon :D


nåjaa.. sen så var min brorsa sjukslriven med idag.. så han tog mej till HVC där sto vi o vänta i ca 45 - 50 minuter på vår tur.. o ja höll på o svimma (YYY)  sen for vi via apoteket efter burana åt mej.. <333 o sen for vi via tenala efter 2 filmer som brorsan ville att vi sku se .____.

*AJJ MITT HUVUD* sen så när vi kom hem så  vill ehan spela wii med mej,, så ja spelade så gott jag kunde >__<'' men vann han ändå xD<3


hahah xD när klockan var 12 på natten så skickade jag till alex att "nu e de bara 23 timmar tills Sani Hani e hemma igen <333" yuki älskar sani hani .__.<333 * kommer kidnappa henne så hon aldrig reser bort igen*

Presentation

Omröstning

Hur Hittade Du Min Blogg?
 Bilddagboken!
 Msn!
 Bloggkoll!
 Google!
 Slump!
 Ingen aning!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards