Alla inlägg under januari 2009

Av Yuki Yoursic - 27 januari 2009 21:34

Idag så började vi 10

för finna läraren va sjuk (Y)

sen hade vi störd matta...

och sen slutligen hade vi wannabe gymnastik..

sen slutade vi... 2 fittans timmar...

( ja jag e på ett helvetes humör när ja skriver de här)

Av Yuki Yoursic - 26 januari 2009 16:03

Idag så började vi Med att permanenta långt hår ^^
*Yuki Gilla Det*
Jag blev klart med mitt hånga hår *YaY*

Sen Så Blev det mat xD *började 10 idag*
o sani och jag for o pantade flaskor och köpa mat till S Market xD
Sen for vi tillbaka till skolan xD
o min munk Mensade ner vägen xD Berliner munk in my heart xD

Sen så var 2 orna där o ditte tyckte vi sku färga deras hår
 (de som ville) och jag o Sani fick nåns kusin :D It Was FUn :D
 *färgade håret Brunt* " Tobaco" De va en ganska najs färg :D
 sen slutade vi runt kvart före 4 xD
så vi hamnade vänta ca 1 timme på bussen xD
var till K kenkä med Amanda för hon skulle se på ett par skor xD

sen när vi kom ti ekenäs med bussen så hoppade jag av vid gravgården
för att ta ett farväl, för jag orkade inte vara på
begravningen på lördagen .___. </3
It Was A Really Nice Place .__. <3

Av Yuki Yoursic - 25 januari 2009 16:02

* Klippte alex idag <3 *

höhö xD klippte alex i min säng xD
med en handduk under xD
och otroligt nog så fick ja inget hår i sängen xD
och otroligt nog märkte int mina föräldrar nått x'D
* fyfan sånt liv de sku ha blivi xD *

Efter att alex for hem så hände de int så mycket xD
Hittade alex Boxers, t skjortor, Jeans och
2 halsband hos mig xD + 2 dvder och 8 Dvd filmer med Simpsons på  8D

Alex Flyttar sakta in hos mig xD

Av Yuki Yoursic - 23 januari 2009 15:59

Jimmy satt på bussis o vänta på mig xD
Jimmy Och jag gick i butiker o så sen ^^
* köpte kokis när it ja fick i skolan xD *
o så va vi o se på smycken o napakorun o sånt^^<3
sen gick vi runt i stan *snöbolls krig med mer * <333

Sen gick vi o kastade Snöbollar på istappar :D
Och sedan for vi under En bro xD brevid tågbanan xD
där sto vi o tala o busade xD o Jimmy satt på marken xD o ja i famnen o.0
* snö e kallt xD * sen låg mitt i allt jimmy på rygg o.o''
Bland Snö, Glas o Stenar xD o så fortsatte vi o busa xD
jag satte mina iskalla händer tex innanför rocken o t skjortan på han xD

sen lekte han fotomodell xD
*omg så fina bilder ja fick på han xD<333*

*bilder kanske kommer* xD

*sen gick vi till Formis xD*
där for vi in i Gigantti först xD
där spelade Jimmy Gh xD
*jag filmade - finns på youtube-

 sen gick vi till seppälä xD
o kollade på underkläder x''D
o pojkkläder x'D *fota*

sen satt vi på en bänk o så kom tomppi
dit o frågade om Jag o Jimmy hade nå gemensamt
eller om han o fick vara med  >___<'' ( xD )


Efter att vi suttit i formis en stund.
 o sett på shacki o prata mer.
så åkade Jimmy o ja buss hem :D

* Jimmy Mycket Rolig Att Sitta Brevid i Bussen *

iLY Jimmy <3 tack för en mycket rolig dag <3
it was so fucking fun :D<3

Av Yuki Yoursic - 23 januari 2009 14:25

Idag så hade vi skola från ca 8 till 11 xD

och d eva 2 pers som sku få håre färgat xD o vi va 6 allt som allt på klassen ida xD
så  jag o sani hade inget o göra så ditte sa att vi fick göra vad vi ville x'D
så sani började med att tvätta mitt hår xD sen satte hon mer blåa pigment i mitt hår *__*
o bara för att hon duschade mej i ansiktet flera gånger så fick hon sminka om mig med xD

Sen så for Sani o ja o målade naglarna xD jag m¨lade mina naglar 3 ggr xD o sen hamna ja ändå ta bort de >___<'' o till sist hade ja blåa naglar xD så när ja tog bort det, så blev mina finger likbleka 0.o''
*SÅ FAiL*

sen så åkade ja buss till stan o på bussis satt Jimmy o Vänta på mig^^<3

Av Yuki Yoursic - 22 januari 2009 14:23

vi började 10 idag.. först så rullade vi permanent på långt hår igen <3 och sen hade vi mat,
* minns inget av den... minns bara att sani stod mitt iallt o höll om mej i omklädnings rummet.. tydligen hade vi varit in på wc med.. *
sen sku vi till  Irinas spa ställe i stan. åka bil med läraren dit xD o så fråga hon mitt i allt av en 1 fråga xD o hon var int ens i bilen o.o'' vår lärare kan xD

sen kom vi dit o.o o vi sku först se på hur en person sminka en annan xD o sen sku vi sminka varann xD omg.. de va så boring att se på när hon sminka den andra xDmen på samma Gång lite intressant xD

Sminkade Sani Med En otroligt najs blå/turkos färg med mycket glitter i blandat med en grön med glitter i 8D <333 ti o med dom som ledde de så tyckte d eble en häfti färg xD o dom sa att d eint såg ut som samma människa som kom in xD

sen slutade vi xD och jag sku gå o vänta vid Gigantti.. o när ja ska gå över vägen så ser ja Mis o Ia :D <3 Dom sku ti Gymmet x'D<3

Av Yuki Yoursic - 21 januari 2009 14:22

sen ha int de hänt så mycket ida xD gick hem. och sen så försökte ja få min youtube o funka >___<''
så jag redigerade filmerna i WMM o kollade sen.. de funkade x'D
sen så har ja cammat med SNYGGA IDA ida :D o sett hennes mamma x'D<3
 o sen har ja pratat med Anna <33

o förhoppningsvisShopping den 31 :D
o kanske yuki får sin STOOORA julklapp :D för yuki ha varit snäll :'D

Av Yuki Yoursic - 21 januari 2009 14:20

Idag så skulle vi rulla håret på varann xD var par med Yanni :P
o hon hade jobbigt hår xD de va kort och ostyrigt xD
*jag tvättade bort mina lockar den xD * ni får kanske se bild på dom x'D

sen så hade vi mat  xD o så så sminkade sani mig och färgade mina ögonbryn BlåSvarta xD
o sanis färg vägrade typ försvinna så hon blev lila på skinnet xD

sen så for vi hem för ditte höll koll på 3 orna i salongen x'D

Presentation

Omröstning

Hur Hittade Du Min Blogg?
 Bilddagboken!
 Msn!
 Bloggkoll!
 Google!
 Slump!
 Ingen aning!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards