Alla inlägg under januari 2009

Av Yuki Yoursic - 12 januari 2009 13:18

hade migrän idag, så stannade hemma från skolan... låg i mörknet hela dagen och försökte sova,  grät hela tiden.. huvudet känndes som om de sku sprängas >___<'' jag försökte se på en film = ingen bra ide.. sen försökte ja lyssna lite på musik.. kunde ha mellan 4 o 6 på tv ljudet >___<'' men bäst var nog på 1, men det blev äve för mycket för mej efter en tid .___. <///3


Ingen dator ida heller... men vad hade de för skillnad int kund eja ändå göra nå framför den.. åtminstone int med den migränen >___<''


Av Yuki Yoursic - 11 januari 2009 13:16

hmm, idag for alex hem .__. <3 tidigt

sen så har ja int gjortnått egentligen >__<'' för jag fick huvudvärk .. och sen slutade ja kvällen me do se Trollkarlens hemligheter, ( så ja ha lärt mej några trix) 8D ska filma o lägga ut på Youtube kanske xD <3

Av Yuki Yoursic - 10 januari 2009 13:13

ily alex för att du kom och tog hand om mig v-slutet <3 fan vet hur d esku ha sluta annars...


Hmm vad ha alex o ja gjort då xD hmm, slex ha spela Gh o ja sett på, sen spelade vi super smash bros brawl och datorn e int tillbaka xD


( skrivet 17.1 )

Av Yuki Yoursic - 9 januari 2009 13:01

( skrivet den  17.1 )


 Idag så klippte vi hår i skolan, och jag slutade så jag var hemma 10 före 12..

o då hade jag hunnit vara via min prao plats o diskutera med henne..


de tar ca 2 -5 minuter att gå till min prao plats från mitt xD

 sen så när ja höll på o sku skriva i bloggen o så,  stärva hela min dator.. därför dålig uppdatering o så, o vecko slutet var hemskt... så ily laex som var med mej o jah.. saved me .___.

Sani e ännu borta o de e helt hemskt att inte se eller höra henne .___.


Att sitta o tänka på sin bästa vän ever och veta att hon e den ända i närheten om dagarna i skolan som faktiskt bryr sig om en och verkligen vill ta hand om en.. o vet aatt hon int e hemma förrän nästa onsdag runt 11 tiden .___. vet int hur många dagar ja gråtit pga det.. men jag älskar henne mer än nått annat... hon ger mej livslust <3


Pupu <3 Elf

Av Yuki Yoursic - 8 januari 2009 19:55
http://www.youtube.com/watch?v=ymU7N5i-P7Q&feature=channel_page

 http://www.youtube.com/watch?v=ymU7N5i-P7Q&feature=channel_page


Yuki Vill :D

såyuki testa hemma xD

yllesockor + halt golv = love x'D

Av Yuki Yoursic - 8 januari 2009 19:15

ni får gärna göra lite reklam för min blogg på nått sätt .___.

1 prenumerant .____.

*tappat en* xD


men snälla :) på nått sätt (a)

vill få mera komentarer och besökare och prenumeranter :D

Av Yuki Yoursic - 8 januari 2009 18:37

Idag så skulle vi ha sminkning , permanent och hårvård.

men vi hade färgning av eget hår ( att vi gör på varann )

fick en blåsvart färg med mera blå i :D ( MixTon)

så mitt hår skiftar i blått xD <3

sen skulle ja färga o blondera jessis hår,

"färga mittpartiet och utväxten och polisongerna och blondera sidorna"

oh shit xD it was fun xD fick hennes sidor nästan vita, och satte en hel svart färg i mitten partiet.

( kanke kommer paint bild hur ja menar om du int förstår->kommentera )

sen så skrev vi några sidor om sminkning,

och sen sminkade vi varann xD o eftersom jag knappt sminkar mig själv xD så jaah xD ni kan ju gissa resultatet x'D


sen slutade vi, ko hem med halv 4ans buss, haft en ganska ok dag,

messat med Alex <3 och Emi<3  o saknar Sani som FAAAN! .___.<3

7 Dar tills jag ser henne igen .___.<333

____________________________________________________________________

I morgon så slutar vi runt halv 11 :D så far via Prao platsen och ska prata o diskutera med henne :D sen ska ja kanske till stan med Cassih o Mis en stund, o sen kommer alex<333 *hoppas allt blir bra de här v-slutet*


Av Yuki Yoursic - 7 januari 2009 16:37

en av de positiva sakerna e att jag fått Lia Plats!! :D<3

o utan pappas hjälp sku ja int ha fått den platsen >__<''

så ska jobba på Lia / prao/ praktik i Camilla's salong :D

högst 3oo meter från vårt hus x'D

yuki lat? NEEEH (A)

Presentation

Omröstning

Hur Hittade Du Min Blogg?
 Bilddagboken!
 Msn!
 Bloggkoll!
 Google!
 Slump!
 Ingen aning!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards