Alla inlägg den 18 februari 2009

Av Yuki Yoursic - 18 februari 2009 14:58

Hahha fick sitta o knäppa igenom alla kanaler och sitta o prata i walkie talkie när vi sku ställa in kanaler xD

FiCK MiN DiGiBoX iDAG :D

Idag har de int egentligen hänt så mycket o.0''
Pratat med jessi på msn xD sett när hon städat xD
sen har jag Pratat Med Win Idag Med :D<33

sen har ja nya youtube filmer till youtube xD
Filmat under dagen + under förra natten xD


Sen gick jag ut o gå med sandra :D
de va länge sen o.0''
vi gick ut på isen :D låååångt ut, men sen började isen låta kontigt så vi gick tillbka in , filmat helt mycket idag , både från isen, och sen från skrinningen.
sen så gick vi vid skrinskobnan, och då så sa ja att de va länge sen ja skrinnat ( säkert 2-3 år) så jaah.. vi for via mitt o sen via sandras efter skrinnare .
omg, YUKI GOES BAMBI x'''''D tur att vi nästan va ensamma där.
sen for vi till sandra o där fick jag några kramisar av henne o.0
YUKI BLEV HELT KÄR I FLERA ST O__O <333


hahaha Bästa kommentaren av sandra idag var nog hos henne:

Sandra: Du Har Ju INGEN mage kvaaar :OO
Yuki: Joo *peka* fettoooo!! *peta på min mage*
sandra : SPiiNKiiS!

haha xD BTW!! YUKI FEEET!


( kanske kommer sneare kommentarer om denna dag.. finns så mycket som sku behöva sägas..

Av Yuki Yoursic - 18 februari 2009 14:58

E Det Här En Vanlig Dag?
E Det Här En Vanlig Dag?
NEJ DET ÄR INTE EN VANLIG DAG!
För Det Är TandTrollets 16 FÖDELSEDAG!!!
HURAA HURAAA HURAAA!!! :D


GRATTiS TANDTRoLLET :D<33333333
Önskar Spermien ^^ <3

Presentation

Omröstning

Hur Hittade Du Min Blogg?
 Bilddagboken!
 Msn!
 Bloggkoll!
 Google!
 Slump!
 Ingen aning!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards