Alla inlägg den 11 februari 2009

Av Yuki Yoursic - 11 februari 2009 14:17

www.Kill.se/YukiYoursicSux  <---- hahaha kolla den x'D

Hahah o btw jag vet att jag e ful,fet ,äcklig o allt det o.0
men du behöv väl int kalla mej slampa för det?! x'D
för du vet hur mycket jag 'ÄLSKAR' dig ändå x''D <3

Du vet att du lever i 2009 när;

1. Varje gång då går på fest lägger du ut en bild på bilddagboken elr liknande.
2. Du har inte spelat harpan med riktiga kort på år och dag.
3. Anledningen till att du inte har kontakt med folk är för att du inte har dem på msn.
4. Du letar genom hela huset för att hitta dosan till tv'n i stället för att trycka på en knapp på tv'n.
6. Din eftermiddagsaktivitet är data och du är alltid inloggad på msn även fast du inte är där.
7. Du läser listan flinar och nickar.
8. Du tänker på hur sjuk det egentligen är att sitta och läsa den här listan.
9. Du var för upptagen för att märka att nummer 5 fattas.
10. Du kollade tillbaka för att se att det var sant.
11. Nu skrattar du åt dig själv.
12. Kopierar denna ifall du gick på det, jag vet att du gjorde..

Av Yuki Yoursic - 11 februari 2009 14:16

sen så for jag via butiken och sen till alex :D<333
vi såg på film<333 och alex höll om mig för att jag frös så <3
sen blev de så varmt att jag somnade >___< <3
sen gick jag till sängen och la mig och alex somnade brevid mej.
sen sovde vi tills klockan var halv 6. då hade min allergi blivi så fitti att jag int fick luft mer -.-'' sen kom jag hem och nu cammar jag med sani hani<333 HON E SÅ FEDT SÖT! :D

Av Yuki Yoursic - 11 februari 2009 14:15

Dagen Började med en hemsk busstur +.+
sen så skrev vi om manikyr och hand massage,
sen hade vi paus x''D

och då förde sani och jag valblanketten in >__<
o såklart såg man spysjukan där, o där så ble man sen o sto brevid han >__<''

men sani o ja bara fittades så som han glodde x''D
sani taffsa på mig och jag taffsade på henne xD<33
han bara glodde o glodde, desperata jäfel >__<''
o han har flicko ännu till o.0''
han sku väl ha dött om sani o ja sku ha puss avarann ännu x''D
*önske drömm att han sku bli överkörd*

sen så gjorde vi manikyr på varann<3
sen så testade jag smink,
och sen beställde jag smink genom skolan
 för ca 37 euro xD * de kanske blir mer ännu*

sen for jag o sani till klassen och det blev mycket ego fotas där xD

Presentation

Omröstning

Hur Hittade Du Min Blogg?
 Bilddagboken!
 Msn!
 Bloggkoll!
 Google!
 Slump!
 Ingen aning!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards