Alla inlägg den 6 februari 2009

Av Yuki Yoursic - 6 februari 2009 22:58

nu har ja fått nya bevakare  på bdb igen!

*happy face*


har nu 540 bevakare <3

" Det är int svårt att få bevakare,

det svåra är att behålla dom"

(c) Yuki Yoursic

Av Yuki Yoursic - 6 februari 2009 22:55

idag ha d evari första praodagen,

den va ok.. camilla va helt nice...


fick tvätta tosses hår xD HAN AV ALLA JÄVLAR GÅR DIT xD

sen så fick ja vara social med Camillas hund xD en tax.

sen fick ja städa. o vara social med en svensk..


matpaus 1.5 timme


sen städa städa städa vara i vägen o städa mer..

sen skickade hon hem mej för att jag int behövde vara där.

Av Yuki Yoursic - 6 februari 2009 13:00

sen efter praon så sku vi tydligen på teater..

Hemlig huset.. de va i karis tryckeriteater.

den var helt bra nog, funderar på o gå med i deras teater grupp.

it would be nice <3


men man märkte bra att det var ett manus skrivet av svenska komiker,( stefan och krister) för rollerna var skriva exakt för dom, och eftersom jag e ett stort stefan och krister fan, så märkte jag direkt hur krister och stefan sku ha gjort det, vilket förstörde lite stämningen på teatern, för jag vet att dom sku ha gjort allt så mycket bättre.

men teatern får 5 stjärnor av 5.

Presentation

Omröstning

Hur Hittade Du Min Blogg?
 Bilddagboken!
 Msn!
 Bloggkoll!
 Google!
 Slump!
 Ingen aning!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards