Alla inlägg den 13 februari 2009

Av Yuki Yoursic - 13 februari 2009 14:24

sen så drog ja till aksus för o fira valentines day..


före for ja ti butiken o köpa chips, kokis, dipper. o fil..

såklart fanns de idioter i butiken... men dom owna man.. ofc..


sen for ja till aksus. <3 o där mös vi en stund, och sen drog vi till butiken igen <33 o alex köpte rosor åt mej <333

och jag köpte en mudcake och 1 film,


sen for vi till alex igen i fortsatte mysa framför tv.n <3

duudsonit o nå annat såg vi på o sen somnade jag .

Av Yuki Yoursic - 13 februari 2009 14:22

-MatPaus-

OMG.. vet int rikit om Praon e min favorit rikit >___<''
min handledare säger inget åt mej typ.. hon ser bara konstigt på mig,
idag har jag tex bara sagt
"hej, och hejdå ses sen då"
och har fått sopa hår 2 ggr, och plockat permanentspolar,

tur att hon har en social hund som e ett riktigt busrede >___<''

sen så har nog dagen ändå varit helt bra, egentligen inget att klaga på men har lite svårt o sitta still o se på vad hon gör o.0''

Dagens bästa kommentarer hittils :

"Hon o din praoelev har likadanna frisyrer, de e ganska fint"
" Herreguud ska man see uuuut sådäääär näär man Ska giiifta siiig?? "
( lol. hon lät så när hon sa det och såg i en bok med bröllops frisyrer + klänningar och det var typ de nända jag tyckte jag sku kuna gifta mig i xD)
"*skvaller* och så sa lillbrorsan, se de såhär, att d eva 2 fester, DEN FÖRSTA OCH DEN SISTA!!"  

haha x'D kvart över 2 ska ja vara tillbaka där.. undra vad ja ska få göra då för jaaa.. storstädning sku int de bli >___<'' 


efter matpausen så  kom det kunder igen, många många xD sen fick vi inget att göra i ca en halv timme så vi satt o prata och läste skvaller tidningar,, sen händ eint så mycket, och sen fick jag komma hem..
2 veckor tills ja ska dit igen .___.

och när ja kom hem så OFC så hade mamma stängt datorn så att alla filmer ja sku ladda ner när ja ska bort så var int färdiga -.-''

Presentation

Omröstning

Hur Hittade Du Min Blogg?
 Bilddagboken!
 Msn!
 Bloggkoll!
 Google!
 Slump!
 Ingen aning!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards