Alla inlägg den 28 februari 2009

Av Yuki Yoursic - 28 februari 2009 12:17

Hahaha, sen när  sandra o ja gck hem från stan. kom det en blå elä grön bil ( minns it viken färg xD )
o sku svänga eller nått, o körde fullt in i ett träd som var brevid mej xD
han bara såg på mej o sandra o skrattade o sen backade han o körde vidare 0_0
hahaha xD viken loser xD

sen har man knarkat Youtube hela dagen + gjort en hemsida xD
sen mot kvällen så satt jag och pratade på msn med Alex, och satt i rummet och såg på tv, och så började jag fixa lite på mitt hår , så nu har ja cuttat min pannlugg lite , och sen började jag tupera o.0 o sen blev de no som det blev xD

sen såg ja på duudesons och my sweet 16 miami ink och någå som jag int minns vad var, filmade proof videon till olika account, och filmade duudesonit (Y)

Av Yuki Yoursic - 28 februari 2009 12:16

- Vinter Spektakel i Ekenäs -

iDag var det vinter spektakel i ekenäs. o sandra ville få med mej dit, så vi for dit.

där var det snö/is skulptering , häståkning, snöskoter åkning, + mat o dricka.
sen gick vi till ett cafe, efter chokobollar, sen for vi till dekan (hahah Naked baklänges)
o sandra beställd emat och jag åt av den .

sen for vi till en butik efter kokis och sen till ett annat cafe efter kakao ( smakat bättre förr tyvärr)

Presentation

Omröstning

Hur Hittade Du Min Blogg?
 Bilddagboken!
 Msn!
 Bloggkoll!
 Google!
 Slump!
 Ingen aning!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards