Alla inlägg under maj 2009

Av Yuki Yoursic - 6 maj 2009 11:19

idag hade vi oförberätt prov, och några urvalsprovs elever kom dit..


provet gick väl bra, fick 3 i det. skulle göra en uppsättning med åtminstone 1 synligt fläta. sen fick vi sluta bara vi gav upp våra klippdockor sen slutade vi.

Av Yuki Yoursic - 5 maj 2009 14:03

Idag så hade sani migrän, och Sandras pärlhalsband for sönder i bussen >__< hörd ebara hur pärlorna stritta åt alla håll xD


Sen i skolan så var det urvalsprovs dag idag , det kom 2 grupper dit med elever som blivit valda till urval. och undertiden fick 1orna göra frisyrer på 2 orna. och tvärtom, och sen även sminka varann.


sen plattade jag Sandras hår och satt i hennes löshår som vi tvättade igår.

Sen bokade jag in en tid till Min Kusin, hon sku ha klipp + färg + slingor,

och jg fick int ta Sandras kund i morgon fast sandra int vill ha han xD


Annars har det int hänt så mycket, jag och min kusin gick hem typ, Fyfan vad ja saknar henne egentligen .___.<3

Av Yuki Yoursic - 4 maj 2009 14:08

Idag var jag med Jimmy från ca kl 7 till halv 10 på morgonen :D

vi gick omkring på stan och pratade och så, och sen var vi till butiken. och satt vid tågbanan och vid bussis och pratade :D

IT WAS SO FUN :D

Av Yuki Yoursic - 4 maj 2009 13:58

vet int när senast jag skrivit här >___<

sori dudes, idag så fick jag fara som modell till Martin i ekenäs Prima 8D

fick färg + klipp gratis :D

så nu har jag en Page aktig frisyr + ljusare hårfärg :D


it was so fun :'D


Vappen/Valborg så firade jag här i Ekenäs.. med Jimmy, jimi och Aksu, beroende på lite vem man hitta xD

och aksu blev tydligen utanför...

Presentation

Omröstning

Hur Hittade Du Min Blogg?
 Bilddagboken!
 Msn!
 Bloggkoll!
 Google!
 Slump!
 Ingen aning!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards