Alla inlägg den 22 maj 2009

Av Yuki Yoursic - 22 maj 2009 18:00

http://www.youtube.com/watch?v=hXOOW7NXQyU&feature=channel_page

LOLZ. varning för skit film + feta fingrar </3
men där har ni hur jag gör mina " chackered" - nails


får se om jag raderar den eller inte >___<

Av Yuki Yoursic - 22 maj 2009 17:53

Yeah.. "ledig" ida, egentligen någå självstudie dag eftersom det var en Röd dag igår.
morgonen var hemsk.. likaså hela fucking natten.. inte sovit ett piss..
förlåt till alla som fick messon inatt.. allt mellan ca 11 - 4 - 5 tiden..

Anyways.. idag har int hänt så mycket, gett Pungis lite Scotty Vanity låtar :*
och knarkat bloggar, och speciellt vlogginlägg.
just nu håller jag på klippa sönder lite kläder. Bara för att ha nått att göra..
( kommer bilder senare. )


- Nu e snart filmen klar >____< -
missnöjd yesbox <3 kanske kommer upp på Youtube.

hittade ingen passande musik,
så funderar på o ha Scotty vanity ( i wanna do your make up & let's dance)
och sen kanske Gigi D.Agostino, men idk. ingen av dom passar in >___<

EDIT: låtarna blev I wanna do your make up, let's dance och i like your hair.
och weird om nån fattar någå av filmen xD


Presentation

Omröstning

Hur Hittade Du Min Blogg?
 Bilddagboken!
 Msn!
 Bloggkoll!
 Google!
 Slump!
 Ingen aning!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards