Alla inlägg den 26 maj 2009

Av Yuki Yoursic - 26 maj 2009 18:14

Lolz, de va 2 boys vid skolan som skrek emo och sandra blev helt wtf x)
sen gick hon o kalla allt o alla emo. nej nej sandra xD
Sen gick jag o Mikaela och Sandra runt i stan.
o sökte efter en glasskiosk som var öppen . sen drog jag mot EHS, och sen ringde alex, och så träffade jag han där, och när vi sku gå därifrån, skriker matte eller vem fan d eva.
HÖrdu alex! e de yuki du har med dig?!
och jag o alex blev o stirra på varann o sen skrek jag tillbaka jaa de e de . o sen blev jag helt wtf att hur visste han att jag kallas yuki o.o'' *sepe*

så mycket skillnad e de väl int, ? "lite" ljusare hårfärg sen senast han såg mig + att mitt hår var en aningen kortare x) alex bord eha skriki tillbaka nej, ja e otrogen o säg it åt Yuki de xD

sen gick vi hem till aksu, och där såg vi på filmer + lyssnade på musik, o så somnade vi, och alex tromades så i soffan att jag gick o la mej i hans säng, och sen mitt i allt var han där med o tromades, >____< 

fick ett emäntä yllätys muna och 3 pokemon yllätys muna o sen någå, va de kanske mario yllätysmuna x) *nom nom nom* men har mått illa hela dagen så är int på chokoägg humör >_< så har dom kvar ännu >_<'' har tryckt i mig en mudcake idag med </3 *fetma*

Av Yuki Yoursic - 26 maj 2009 18:13

- Solarium <3 -

Idag så har det varit hett.. och jag fick mitt hår tvättat och klippt av Sani <3 sen har vi städat, och dragit bort hår från stolshjulen. Näääjs (Y) sen så var jag 20 min i solariumet, fyfan var hett det blev, Sani och jag har haft våra små ideer hela dagen x) fun day <3

och imorgon e de typ "picnik" med klassen. på torsdag sku vi göra någå, minns it vad, sku göa väl nå frisyrer åt 2 flickor o fixa en tredje..

och på fredag e de avslutning :D!!!!! <3

Presentation

Omröstning

Hur Hittade Du Min Blogg?
 Bilddagboken!
 Msn!
 Bloggkoll!
 Google!
 Slump!
 Ingen aning!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards