Alla inlägg den 25 maj 2009

Av Yuki Yoursic - 25 maj 2009 18:11

sen efter att jag kommit till stan väntade jag på att alex sku sluta. o sen få fick jag int tag i han.. så jag gick via skolan o se när han hade slutat, o sen via hans o han fanns int där o sen så gick jag runt i stan o ändå hitta it man han.. o sen tror jag att jag såg han i ett hus,, men det var på ett jävligt långt avstånd.. så jag gick till Janne, och där satt jag o vänta på Skjuts, sne kom aksu dit med ricke. och jag var int alls på humör o prata med nån då..

sen kom jag hem.. och uppdaterade LWGC bloggen. och nu ska jag försöka städa lite tills ida kommer. <3 och se på tv. <3 Dagotto <33

Av Yuki Yoursic - 25 maj 2009 18:10

Yeah, började 10 idag, steg av vd tåget med amanda, vi sku vänta på sani. <3
sen gick vi till restaurangen i Skolan, och satt och diskutera tutor utbildningen,

Yey.. de va lyckat att man sku brista ihop och börja gråta där med..
 nu efteråt känns det så fucking pinsamt.. men tur att sani var med där,
fyfan de finns int ord som beskriver hur mycket du betyder <3

sen så fick vi våra grupper o vilken klass vi ska vara tutorer för. och sen gick vi ut , och hade picnik, och sen lekte vi lekar. det var ändå ganska rolig dag trots vissa saker..
vi bestämde även storlekar och färg på t-skirtsen.
och sen fick Amanda, Anina och jag åka hem med Pete till ekenäs.

Presentation

Omröstning

Hur Hittade Du Min Blogg?
 Bilddagboken!
 Msn!
 Bloggkoll!
 Google!
 Slump!
 Ingen aning!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards