Alla inlägg den 7 april 2009

Av Yuki Yoursic - 7 april 2009 12:10

idag blev ja konstit åksjuk i bussen, behövde spy o allt snurrade, sen sku vi ha gymnastik, vi sku ut o springa o ja sa åt läraren att ja int kunde eftersom ja mådde så illa, o då sa han att du e så likblek att du stannar i ömklädningsrummet o vilar. men ja for sen ändå ut o gå med olah o Sandra, lärarn sa att dom sku se efter mig. vi givk ett varv runt pumpviken o sen så började allt snurra åt mig o ja mådde bara sämre o sämre så jag fick fara hem..


först missade jag bussen i karis så jag fick vänta i över 1 timme.. under den tiden hann ja svimma 1 gång idk hur länge ja va borta men fick hjälp av några främlingar och sen for ja o köpa någå så att blodsockret blev högre med en från skolan <3 tnx<3 och sen så  gick jag tillbaka till bussstationen och satt o vänta på att bussen kom, o ja gick o fråga av alla helvetes bussar där om dom gick till ekenäs.. men sen kom bussen o jag åkade hem, pppa kund eint komma o söka mig så jag fick gå -.-'' vitto de tog mer än dubbelt längre o gå hem i det skicka jag är i nu än vanligt... (YY)  så det tog me rän 2 timmar o komma hem när det vanligtvis sku ta mellan 40 - 50 min.. högst..


men nu ska ja gå o lägga mig o hoppas att jag mår bättre snart. kommentera min blogg<3

Presentation

Omröstning

Hur Hittade Du Min Blogg?
 Bilddagboken!
 Msn!
 Bloggkoll!
 Google!
 Slump!
 Ingen aning!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards