Alla inlägg den 3 april 2009

Av Yuki Yoursic - 3 april 2009 12:57

Sen kom ja hem, o såklart satt mamma o pappa framför datorn -.-''
de har dom gjort den senaste dagarna -.-'' o såfortsom någ händer så kommer dom springande efter mig -.-'' så ja ha fått avinstrallera flera olika saker från datorn igår närdom troligtvist tryck överallt -.-'' 

sen satt ja i rummet o såg på simpsons o.0 o då filmadejag lite filmer med som kanske kmr upp på irc elä youtube elä någå sånt.

o sen kom aksu <3333 o ja hade laddat ner Twilight ( alla vitto tala om den o alla frågar om man sett den så ja undra why not .__.'') så sen såg jag o aksu på den <3 även fast jag inte hade film feelis.. lol.. ingen aning om vrför ja skrev lol heller men what ever >__<

sen var ja tydligen psykisk sjuk i huvudet o bitch enligt en från min förra klass o.0 o sen försökte hon verka tuff tillbaka o.0 o hon kalla mej patetisk?? :O
nåjaa elämä on o.0 ja ha klara mig br autan dom 8D o jaah xD hon fatta it rikit vissa saker igår som ja skrev o.0

" vissa har roligare o andra e bara patetiska
-
 ai så du e patetisk?
-
 nej, de e jag som har roligare!" o.0''

Av Yuki Yoursic - 3 april 2009 12:56

Idag e de sista dagen prao .__. <//3
idag har de varit kaos på salongen x'D
mitt i allt va de 3 kunder där på sama gång o.0''

jag höll på svimma 1 ggn >__< o min mage kunde inte vara tyst >__<
o sen ha Camilla fyllt i pappren halft. halv 2 ska ja ungefär vara tillbaka ( finsk tid ). ja ha sopa glov o diska o tvätta penslar pyttsar o så idag >__<
pratade med en finne med o.0'' ingn försto vad den andra mena x'D camilla stod vi kassan o bara skratta x'D sen kom de en gumma dit som bara tala om döden o.0 i allt så va de döden med xD sen såg hon på mig hela tiden o så började hon prata om döden med mig o.0'' sen så började camilla klippa henne o ja fick sån panik att ja fick ta matpaus .___. ( fråga int varför men fick fobipanik) >__<''

cathis morsa va dit  3 ggr unger 6 veckor o.0 vi satt o diskutera namn xD "JAG BORDE HETA LAINE I EFTERNAMN! O VARA GIFT MED EN SJÖKAPTEN! O SÅ FÅR VI " UNGAR EN POJKE O EN FLICKA! O DOM SKA HETA VIKING O SILJA!:D" 
*jag höll på dö då jag xD*
  o sen så när alla kunder gått så for jag o Camilla o äta kaffe bulla (som jag tagit med som tack för att ja fick vara där) och kaffe i kafferummet o.0 sen satt vi är o pratade säkert 1 timme o.0'' och sen kom hon med en present till mig :3 fick shampoo balsan hår glans spray o sen vet it ja om de e vax eller någå behandlings juttu xD o de e av keune o.0 *dyrt märke*

sen gick jag hem o.o''

Presentation

Omröstning

Hur Hittade Du Min Blogg?
 Bilddagboken!
 Msn!
 Bloggkoll!
 Google!
 Slump!
 Ingen aning!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards