Alla inlägg den 30 december 2008

Av Yuki Yoursic - 30 december 2008 15:25

muhahahaha xD nu ha Yuki utforska Tv:n O DvdSPelaren Och Stereon xD

Ipoden går inte till tv:n stereon o alra minsst Dvd spelaren xD

men jag kan spela brända Cd:n i dvd spelaren ;) så nu ska Yuki Brämma Av Alla sånger I Ipoden 8D <333


men nu måst ja fortsätta göra föredraget med sani 8D

LOVE YOU ALL!!! :D

o nej ja ha bara drucki 2 ed o 1 kokis 8D

Av Yuki Yoursic - 30 december 2008 14:55

I Morgon e de ju nyår ^^

YAY! mitt nya liv typ börjar då..

jag ska

*gå ner 10 -> kg ( försöka)

* Bli snällare ( mot alla, även idioter och fjortisar som int kan bete sig)

* Bli Socialare ( se upp bdb ;) )

* Kanske gå med i nån fritids sysselsättning

* inte sitta vid datorn lika mycket

*Göra Läxorna och verkligen kämpa i skolan

( inte för o skyta men jag gör inga läxor / läser till prov o brukar få nästan godkännt o över medel)

*Hjälpa till här hemma mer

*Sluta skada mig själv ( på alla jävla möjliga sätt som min idiot till hjärna komemr på)

*Bli Possitivare :D


Har ni några löften? :D

vad ska ni ha för er på Nyår? ^^

Av Yuki Yoursic - 30 december 2008 14:52

idag så blev jag väkt av mami >__<

MEN HIPP HIPP HURAA för jag fick sömn ida xD


sen när hon for på jobb ca halv 12, så började jag tvätta mina extensions xD det var på tiden för  vattnet blev grå grumligt x'D

sen lagade ja åt mej  18 fiskpinnar som jag tryckte i mej xD

NOBODY LIKES FISHFINGERS LIKE YUKI DOES! :D


Och snart kommer jag få en egen DigiBox :D ich då har pappa låvat att ja ska få alla SVENSKA OCH FINSKA KANALERNA + FILMERNA! :'D

Presentation

Omröstning

Hur Hittade Du Min Blogg?
 Bilddagboken!
 Msn!
 Bloggkoll!
 Google!
 Slump!
 Ingen aning!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards