Alla inlägg den 29 december 2008

Av Yuki Yoursic - 29 december 2008 21:13

måste bara fråga nått helt random här va xD

badar Svenskar bastu lika ofta som Finnar gör? o.o''

svar tack^^


hmm tack vicso för att ja fick prata med digom de dä ida <33

kolla in hennes blogg!

Pjumas.blogg.se


sen har ja även hjälpt en annan söt tös idag me dhennes blogg^^

Kolla Söta Emmah's Blogg^^

Emmahglind.bloggagratis.se

Men Nu Måste Ja Dra I BastunInnan Pappa Blir Hysterisk xD

HäiiDå :D <333

Av Yuki Yoursic - 29 december 2008 20:03

de ha fan int hänt nått idag, elä jo d eha de visst, först drack ja av vårt helvetes kranvatten så att ja höll på spy o mådde skit... ja tänkte riktigt för mej själv endera Spyr jag eller så svimmar jag, dom håller på klorar vårt vatten så de e tydligen en sån mängd som int  min kropp klarar av..


sen när ja lagt mej i datorrumet o vilat lite, så började ja städa i rummet, det blev nästan klart, ska bara finputsa lite hyllorna ännu :)

Pappa fick en sån chock att han for o köpa en Dvd spelare åt mej xD

o snart får jag Digi box med :D


hmm.. vad ha ja annat gjort ida..  jo ja ha äti fisk xD <3

yuki <3 rökt fisk xD o när vi va till tenala på julen så va de tur att ja bad om snällt efter fisk :D

DET E SÅ FUCKING GOTT! :D


och sen fick jag Youtuben o fnka igen :D *OVERJOYED*

så har knarkat Youtube ända sen jag städat datorrummet, tambusens bänk och mitt rum xD


alex e på lan nu i pojo har int direkt haft nått o göra xD

vad har ni andra för er då denna kväll? :P 

Av Yuki Yoursic - 29 december 2008 07:13

har knarkat kaffe tills nu xD klockan e kvart över 8 i finland nu 8D

har sett på bdb o haft sämsta humorn ever xD<3

sitter o grinar ( skrattar) för mej själv i mörknet xD * NoLifer*


och jag får int igång Youtube :'O den jävla sidan vägrar öppnas :'O <//3

och jg får int upp nån annan musik spelare heller >__<''

*SEPE STÖRDA DATOR!*


OBS! det e int bra för yuki o dricka kaffe x'D yuki får sån energi kick att ja sitter o grinar ( skrattar) åt allt xD o då menar jag ALLT! xD

Av Yuki Yoursic - 29 december 2008 06:14

Love Me Or Hate Me!



Omg, ska sömnproblemen komma igen .__. mina sömnpiller e slut så kanske int så konstigt men ändå .__. ha luggi vaken i snart 2 dygn, och idag steg ja upp när jag visste att pappa o mamma va borta.. orka ligga i sängen o se upp i taket eller in i väggen .__.''

jag försökte söva mej med film igår / inatt, men de funka int heller..

och så had jimmy sagt att ja sku skicka o väcka upp han när jag vaknade o.o''

så ja skickade i morse halv 7 *finsk tid* åt han o så skicka han tillbaka att "okey, stiger upp snart då **"

OMG xD  ja satt o tänkte att säkert ha han somna om xD men sen så mitt i allt så logga han in o.o''


lol, xD så nu e jag social med 2 pers på msn xD av 3 som e online xD

men nu ska ja gå efter kaffet, och ringa till papi angående de dä messo ja fick av han för en kvart sen >__<''

Presentation

Omröstning

Hur Hittade Du Min Blogg?
 Bilddagboken!
 Msn!
 Bloggkoll!
 Google!
 Slump!
 Ingen aning!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards